sâmbătă, 16 mai 2015

Viata`n tenisi


       Viata'n Tenisi......

      Mi-am dat seama cat de mult iubesc tenisii si baschetii prima data cand am mers pe tocuri..... Cu tocurile nu ma prea inteleg,desi imi plac. Imi plac mult. Imi plac pantofii,ma uit in fiecare zi pe tot felul de site-uri,imi creez tinute imginare; si totusi...simt ca m-am nascut in tenisi.
       Nu vreau sa fac ce nu simt. Am facut-o si n-am simtit. Nu pot sa ma pierd asa in multime,pur si simplu pentru ca asa ar fi corect. Nu ma multumesc cu putin,desi sunt multumita cu putinul pe care il am.

        De aceea astazi am abordat o tinuta exact pe stilul meu;simplu,atragator dar si foarte lejer. Pentru momentele cand iti doresti  sa arati bine intr-o rochie mulata si comoda intr-o pereche de adidasi :).  Imi plac tare mult asocierile acestea dintre rochii/fuste trei-
sferturi  si tenisi,voi ce parere aveti? :)
   










      


Rochie - Zara
Geaca - New Look
Adidasi - Nike Air Max Thea
Geanta - Bershka
Ceas - Tissot PRC 200

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu