joi, 11 iunie 2015

Căldură mare, mon cher!



        Caldura mare zilele acestea...Eu sufar de caldura,dar si de frig :P ,imi place asa undeva la 20-25 de grade,pentru mine este temperatura perfecta :D. In zilele acestea prefer sa port haine cat mai largi,dintr-un material usor. Astazi o sa va arat o tinuta ideala pentru zilele calduroase de vara. O rochita cu un croi pe care el l-am adorat pe timpul sarcinii(adica vara trecuta),o linie dreapta care se potriveste atat fetelor cu o talie de viespe,cat si celor mai plinute,dar si gravidutelor. Sunt multe forme de a purta o astfel de rochie,cu sandale cu toc sau cu talpa joasa,simpla sau cu o curea subtire in talie,chiar si cu o vesta de blugi deasupra merge. Va pup si sper sa va inspire ideile mele:* .




     Am purtat Rochie - Mango, Palarie - Massimo Dutti, Geanta - Zara, Sandale - Aldo,Ochelari - Ray Ban Erika.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu